Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej Moje ING - jak zalobkować funkcje?

Witam, zainstalowałem aplikację Moje ING na telefonie, w jedynym celu aby korzystać z szybkich płatności BLIK. Czy jest możliwość, aby zablokować jakiekolwiek przelewy z aplikacji? Gdyż, nie mogę się przekonać do bezpieczeństwa takich aplikacji. W przypadu bankowości internetowej, jeżeli ktoś ukradnie mi login i hasło, zaloguje się i tak nie zrobi przelewu bo kody potwierdzające przelew przychodzą na telefon. W przypadku, jednak kradzieży telefonu i zalogowania w aplikacji może już wysyłać przelewy, zmieniać limity itp. co tylko by chciał.

 

W skrócie czy jest jakaś możlwiość zablokowania przelewów, płatności itp itd w aplikacji mobilnej Moje ING? Chciałbym tylko korzystać z możliwości BLIK'a

Odpowiedz
0 Lajków
thenojs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 775 wyświetleń)

Re: Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej Moje ING - jak zalobkować funkcje?

@thenojs Nie mamy możliwości zablokowania przelewów w aplikacji. Po zalogowaniu daje ona prawie takie możliwości, jak pełna wersja naszego systemu. Co do bezpieczeństwa, to tutaj logujesz się za pomocą nadanego wcześniej przez siebie pinu lub odcisku palca. Jeśli chodzi o potwierdzenie płatności, to działa ono tak samo jak w przypadku logowania przez przeglądarkę. Tutaj również, w większości przypadków wyślemy do Ciebie kod autoryzacyjny dla potwierdzenia przelewu. Zmiany danych lub otwarcie nowych usług, wykonasz dopiero po przepisaniu kodu SMS. Gdy utracisz swój telefon, możesz szybko wykasować go z urządzeń zaufanych. Dzięki temu nikt nie będzie mógł zalogować się z niego do Moje ING Mobile. Wystarczy, że w bankowości internetowej wejdziesz w zakładkę Dane i ustawienia> Aplikacja mobilna. Z Blika możesz korzystać także bez logowania się do aplikacji, jeśli dodasz skrót do niego na ekranie startowym. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 735 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy