20-06-2019 23:20
Witam, zainstalowałem aplikację Moje ING na telefonie, w jedynym celu aby korzystać z szybkich płatności BLIK. Czy jest możliwość, aby zablokować jakiekolwiek przelewy z aplikacji? Gdyż, nie mogę się przekonać do bezpieczeństwa takich aplikacji. W przypadu bankowości internetowej, jeżeli ktoś ukradnie mi login i hasło, zaloguje się i tak nie zrobi przelewu bo kody potwierdzające przelew przychodzą na telefon. W przypadku, jednak kradzieży telefonu i zalogowania w aplikacji może już wysyłać przelewy, zmieniać limity itp. co tylko by chciał.
W skrócie czy jest jakaś możlwiość zablokowania przelewów, płatności itp itd w aplikacji mobilnej Moje ING? Chciałbym tylko korzystać z możliwości BLIK'a
21-06-2019 20:22
@thenojs Nie mamy możliwości zablokowania przelewów w aplikacji. Po zalogowaniu daje ona prawie takie możliwości, jak pełna wersja naszego systemu. Co do bezpieczeństwa, to tutaj logujesz się za pomocą nadanego wcześniej przez siebie pinu lub odcisku palca. Jeśli chodzi o potwierdzenie płatności, to działa ono tak samo jak w przypadku logowania przez przeglądarkę. Tutaj również, w większości przypadków wyślemy do Ciebie kod autoryzacyjny dla potwierdzenia przelewu. Zmiany danych lub otwarcie nowych usług, wykonasz dopiero po przepisaniu kodu SMS. Gdy utracisz swój telefon, możesz szybko wykasować go z urządzeń zaufanych. Dzięki temu nikt nie będzie mógł zalogować się z niego do Moje ING Mobile. Wystarczy, że w bankowości internetowej wejdziesz w zakładkę Dane i ustawienia> Aplikacja mobilna. Z Blika możesz korzystać także bez logowania się do aplikacji, jeśli dodasz skrót do niego na ekranie startowym.
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024