Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej Moje ING - jak zalobkować funkcje?

Witam, zainstalowałem aplikację Moje ING na telefonie, w jedynym celu aby korzystać z szybkich płatności BLIK. Czy jest możliwość, aby zablokować jakiekolwiek przelewy z aplikacji? Gdyż, nie mogę się przekonać do bezpieczeństwa takich aplikacji. W przypadu bankowości internetowej, jeżeli ktoś ukradnie mi login i hasło, zaloguje się i tak nie zrobi przelewu bo kody potwierdzające przelew przychodzą na telefon. W przypadku, jednak kradzieży telefonu i zalogowania w aplikacji może już wysyłać przelewy, zmieniać limity itp. co tylko by chciał.

 

W skrócie czy jest jakaś możlwiość zablokowania przelewów, płatności itp itd w aplikacji mobilnej Moje ING? Chciałbym tylko korzystać z możliwości BLIK'a

Odpowiedz
0 Lajków
thenojs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 108 wyświetleń)

Re: Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej Moje ING - jak zalobkować funkcje?

@thenojs Nie mamy możliwości zablokowania przelewów w aplikacji. Po zalogowaniu daje ona prawie takie możliwości, jak pełna wersja naszego systemu. Co do bezpieczeństwa, to tutaj logujesz się za pomocą nadanego wcześniej przez siebie pinu lub odcisku palca. Jeśli chodzi o potwierdzenie płatności, to działa ono tak samo jak w przypadku logowania przez przeglądarkę. Tutaj również, w większości przypadków wyślemy do Ciebie kod autoryzacyjny dla potwierdzenia przelewu. Zmiany danych lub otwarcie nowych usług, wykonasz dopiero po przepisaniu kodu SMS. Gdy utracisz swój telefon, możesz szybko wykasować go z urządzeń zaufanych. Dzięki temu nikt nie będzie mógł zalogować się z niego do Moje ING Mobile. Wystarczy, że w bankowości internetowej wejdziesz w zakładkę Dane i ustawienia> Aplikacja mobilna. Z Blika możesz korzystać także bez logowania się do aplikacji, jeśli dodasz skrót do niego na ekranie startowym. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 068 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy