14-05-2016 10:16
Proszę o aktualizację statusu prac nad rozwiązaniem problemu z działaniem aplikacji na telefonach Lumia 930.
Kiedy planujecie Państwo wydanie wersji 3.4.0...i dlaczego tak późno?
Korzystanie z wersji przeglądarkowej na telefonie jest niewygodne i traci się zbyt dużo czasu aby wykonać tą samą operację co poprzez aplikację.
Jako klient zaczynam odczuwać dyskomfort związany z brakiem wiążących informacji i tak naprawdę zainteresowania samego banku problemem który dotyka obecnie wszystkich posiadaczy telefonów Lumia 930 (wnioskuję po opiniach w Sklepie Microsoft po zastosowaniu filtra "NAJNOWSZE") .
Dodam jeszcze, że wspomniany telefon jest objęty przez Microsoft oficjalną aktualizacją systemu operacyjnego do wersji Windows 10 Mobile stąd tymbardziej dziwię się że problem z aplikacją ING Mobile istnieje.
07-06-2016 21:58
09-06-2016 09:23
W najbliższym czasie udostępnimynaszym klientom zupełnie nowa aplikację mobilną – Moje ING mobile.
Nowa aplikacja powinna bez problemów działać na system Windows 10 mobile. Zapraszamy do wypróbowania nowej aplikacji i podzielenia się z nami opinią.
12-06-2016 08:12
14-06-2016 20:01
Wyszła nowsza wersja, ale w.w. błąd jak jest, tak dalej jest...
:-(
15-06-2016 02:55
Tak z czystej ciekawości pytam: w jaki sposób stan konta można wyświetlić w procentach???
15-06-2016 21:57
W poprzedniej wersji ustalałeś kwotę minimalną i maksymalną. Program pokazywał pasek pokazujący gdzie jest saldo konta w tych granicach.
W ten sam sposób można zrobić pokazywanie kwoty w procentach (gdzie 0% oznacza kwota minimalna, a 100% - maksymalna).
W ten sposób ty wiesz mniej więcej ile masz pieniędzy na wskazanym koncie, a osoba podglądająca twoją komórkę - nie wie. To była dobra funkcja...
16-06-2016 16:25
A co z kontem firmowym? Ta aplikokacja tego nie obsługuje. KIEDY będzie normalna aplikacja mobilna banku ING?
17-06-2016 12:36
Od kwietnia czekamy na obiecaną wersję 3.4. W efekcie otrzymaliśmy nową "aplikację", wrapper webowego interfejsu. Równie dobrze możemy otworzyć przeglądarkę, dostaniemy to samo. Owszem, interfejs jest ładny, ale komfort użytkowania (szybkość) to pojęcie zupełnie obce nowej "aplikacji". Obsługa kont firmowych - wkrótce. Czekamy miesiącami na owe "wkrótce". Troszkę się developerzy pogubili. Jak mogę komfortowo korzystać z Waszych usług? Korzystając z PC? To nie rok 2005. Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale zostawiliście klientów "na lodzie". Miesiące upływają a frustracja wzrasta. Nie zmuszajcie nas, klientów do bycia beta testerami.
18-06-2016 06:18
Czekam na nową aplikację Moje ING do pobrania z AppStore. Ciekawi mnie jednak inna rzecz.
Większość klientów korzystających z iPhone posiada jeszcze iPhone 4S. Proces wymiany raczej nie będzie szybki.
Jak w związku z tym przedstawia się rozwój aplikacji bankowej gdy Apple wprowadza nowy system iOS w wersji 10 pomijając możliwość jego aktualizacji na starszych urządzeń tj. 4S?
Będziecie wspierać wersje iOS 9.3.2 przy której może zostać wiele osób/klientów czy też okaże się za parę miesięcy/tygodni, że brak możliwości aktualizacji appki ze względu na starszą wersję systemu operacyjnego w iPhonie.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal