Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Proszę o aktualizację statusu prac nad rozwiązaniem problemu z działaniem aplikacji na telefonach Lumia 930.

Kiedy planujecie Państwo wydanie wersji 3.4.0...i dlaczego tak późno?

 

Korzystanie z wersji przeglądarkowej na telefonie jest niewygodne i traci się zbyt dużo czasu aby wykonać tą samą operację co poprzez aplikację.

 

Jako klient zaczynam odczuwać dyskomfort związany z brakiem wiążących informacji i tak naprawdę zainteresowania samego banku problemem który dotyka obecnie wszystkich posiadaczy telefonów Lumia 930 (wnioskuję po opiniach w Sklepie Microsoft po zastosowaniu filtra "NAJNOWSZE") .

Dodam jeszcze, że wspomniany telefon jest objęty przez Microsoft oficjalną aktualizacją  systemu operacyjnego do wersji Windows 10 Mobile stąd tymbardziej dziwię się że problem z aplikacją ING Mobile istnieje.

 

Odpowiedz
0 Lajków
maczkal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
19-04-2016
Wiadomość 71 z 159 (21 299 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Zaryzykuję i zapytam ponownie. Kiedy update który rozwiąże problem na Lumii 930?
Odpowiedz
0 Lajków
maczkal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
19-04-2016
Wiadomość 72 z 159 (20 822 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

W najbliższym czasie udostępnimynaszym klientom zupełnie nowa aplikację mobilną – Moje ING mobile.

Nowa aplikacja powinna bez problemów działać na system Windows 10 mobile. Zapraszamy do wypróbowania nowej aplikacji i podzielenia się z nami opinią.  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 73 z 159 (20 741 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Nowa wersja Moje ING Mobile: Nie można ustawić na ekranie początkowym, aby stan konta był podawany w procentach. Cokolwiek się wybierze, to pokazuje kwotę.



Ps. Oprócz tego bardzo długo trzeba czekać nim pokaże się informacja o stanie rachunku na właśnie początkowym.
Odpowiedz
0 Lajków
gbbsoft
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-06-2016
Wiadomość 74 z 159 (20 486 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Wyszła nowsza wersja, ale w.w. błąd jak jest, tak dalej jest...

:-(

Odpowiedz
0 Lajków
gbbsoft
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-06-2016
Wiadomość 75 z 159 (20 278 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Tak z czystej ciekawości pytam: w jaki sposób stan konta można wyświetlić w procentach???

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 76 z 159 (20 217 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

W poprzedniej wersji ustalałeś kwotę minimalną i maksymalną. Program pokazywał pasek pokazujący gdzie jest saldo konta w tych granicach.

W ten sam sposób można zrobić pokazywanie kwoty w procentach (gdzie 0% oznacza kwota minimalna, a 100% - maksymalna).

 

W ten sposób ty wiesz mniej więcej ile masz pieniędzy na wskazanym koncie, a osoba podglądająca twoją komórkę - nie wie. To była dobra funkcja...

Odpowiedz
0 Lajków
gbbsoft
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-06-2016
Wiadomość 77 z 159 (20 121 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

A co z kontem firmowym? Ta aplikokacja tego nie obsługuje. KIEDY będzie normalna aplikacja mobilna banku ING?

Mesharet
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
16-06-2016
Wiadomość 78 z 159 (20 057 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Od kwietnia czekamy na obiecaną wersję 3.4. W efekcie otrzymaliśmy nową "aplikację", wrapper webowego interfejsu. Równie dobrze możemy otworzyć przeglądarkę, dostaniemy to samo. Owszem, interfejs jest ładny, ale komfort użytkowania (szybkość) to pojęcie zupełnie obce nowej "aplikacji". Obsługa kont firmowych - wkrótce. Czekamy miesiącami na owe "wkrótce". Troszkę się developerzy pogubili. Jak mogę komfortowo korzystać z Waszych usług? Korzystając z PC? To nie rok 2005. Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale zostawiliście klientów "na lodzie". Miesiące upływają a frustracja wzrasta. Nie zmuszajcie nas, klientów do bycia beta testerami.

Odpowiedz
0 Lajków
ciapata
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-06-2016
Wiadomość 79 z 159 (19 956 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Czekam na nową aplikację Moje ING do pobrania z AppStore. Ciekawi mnie jednak inna rzecz. 

Większość klientów korzystających z iPhone posiada jeszcze iPhone 4S. Proces wymiany raczej nie będzie szybki. 

Jak w związku z tym przedstawia się rozwój aplikacji bankowej gdy Apple wprowadza nowy system iOS w wersji 10 pomijając możliwość jego aktualizacji na starszych urządzeń tj. 4S? 

Będziecie wspierać wersje iOS 9.3.2 przy której może zostać wiele osób/klientów czy też okaże się za parę miesięcy/tygodni, że brak możliwości aktualizacji appki ze względu na starszą wersję systemu operacyjnego w iPhonie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 80 z 159 (19 850 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy