13-05-2023 18:35
W ostatnim czasie otrzymałam powiadomienie, że aby aplikacja działała na moim telefonie, muszę zainstalować nowszą wersję systemu Android, minimum Android 8.0. Jest to o tyle niezrozumiałe, że telefon został niedawno kupiony i posiada system Android 11. Czy mam się spodziewać, że w drugiej połowie czerwca utracę dostęp do aplikacji?
14-05-2023 17:12
Dla urządzeń, na których dostępny jej Android w wersji 8 i niższej nie będzie możliwości aktualizacji do kolejnych wersji naszej aplikacji Moje ING. Na tę chwilę nie wyłączamy jednak możliwości korzystania z obecnie pobranej aplikacji.
16-05-2023 00:00
Pani Natalio, czytanie ze zrozumieniem się kłania
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024