Odpowiedz

Błąd aplikacji

Dzień dobry drogiej Społeczności!

Ja mam taki problem, że od kilku dni aplikacja mi się "wykrzacza", tj. po prostu znika, nieoczekiwanie kończy działanie (zapewne z powodu błędu). Dzieje się tak przy próbie wejścia do właściwości mojej kart zbliżeniowej Visa w sekcji "Moje finanse->Karty, płatności telefonem...".
Wcześniej wszystko działało OK. Dziwi mnie trochę, że nikt na razie o tym nie wspomniał. Czy to możliwe, by problem leżał po mojej stronie? Notabene próbowałem wszystkiego: czyszczenia danych aplikacji, reinstalowania aplikacji, restartu całego systemu itp. Bez rezultatu.

Pozdrawiam.
Bogdan
Odpowiedz
0 Lajków
BO74
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-12-2024
Wiadomość 1 z 2 (812 wyświetleń)

Re.: Błąd aplikacji

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
156
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (754 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto Direct

Część

Poszedłem do jednego z oddziałów banku, założyłem moje ING, dodałem konto do aplikacji banku, następnie w sekcji konta osobiste wypełniłem ankietę, aby otworzyć rachunek Direct i czekam już ponad...

20-02-2025
Re.: Płatności telefonem przez aplikację ING

Ponieważ jest to standard rynkowy i już wszystkie banki od tego odeszły na rzecz Google Pay Emotikon: Mrugający

20-02-2025
ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Dzień Dobry

Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.

Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować

...

19-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy