Odpowiedz

Błąd aplikacji

Dzień dobry drogiej Społeczności!

Ja mam taki problem, że od kilku dni aplikacja mi się "wykrzacza", tj. po prostu znika, nieoczekiwanie kończy działanie (zapewne z powodu błędu). Dzieje się tak przy próbie wejścia do właściwości mojej kart zbliżeniowej Visa w sekcji "Moje finanse->Karty, płatności telefonem...".
Wcześniej wszystko działało OK. Dziwi mnie trochę, że nikt na razie o tym nie wspomniał. Czy to możliwe, by problem leżał po mojej stronie? Notabene próbowałem wszystkiego: czyszczenia danych aplikacji, reinstalowania aplikacji, restartu całego systemu itp. Bez rezultatu.

Pozdrawiam.
Bogdan
Odpowiedz
0 Lajków
BO74
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-12-2024
Wiadomość 1 z 2 (513 wyświetleń)

Re.: Błąd aplikacji

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
154
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (455 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy