Odpowiedz

Błąd U2F w Moje ING

Od wczoraj nie mogę się zalogować do aplikacji mobilnej Moje ING za pośrednictwem klucza U2F (NFC). Przycisk "potwierdź klucz" nie działa. Dzwoniłem na infolinię i tam mi polecili odpięcie klucza i podpięcie od nowa. Niestety po odpięciu klucza nie da się go ponownie dodać, wyskakuje komunikat: Coś poszło nie tak.

 

Zaznaczam, że w wersji webowej oba moje klucze działają. NFC w telefonie też działa - przetestowane podczas płacenia zbliżeniowo telefonem w sklepie. Restart danych aplikacji, jak i sama jej reinstalacja nic nie pomogła.

mojeING_u2f.jpg ‏1 KB
Odpowiedz
0 Lajków
kalikst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
21-01-2025
Wiadomość 1 z 4 (3 903 wyświetleń)

Re.: Błąd U2F w Moje ING

Dodam jeszcze, że reset oraz reinstalacja aplikacji nie pomogła. Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
kalikst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
21-01-2025
Wiadomość 2 z 4 (3 875 wyświetleń)

Re.: Błąd U2F w Moje ING

Sytuację mamy zgłoszoną i pracujemy już nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Aktualnie możesz się zalogować się do bankowości przez przeglądarkę internetową. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
496
88
18-01-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 871 wyświetleń)

Re.: Błąd U2F w Moje ING

Super! Wszystko już działa, jak należy! Dzięki! Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
kalikst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
21-01-2025
Wiadomość 4 z 4 (3 800 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oszustwo bankomatów Planet Cash

Witam , mam u was konto z dobre 20 lat dla klientów indywidualnych jak od 3 lat konto firmowe , dzisiaj chciałem wypłacić z bankomatu Planet Cash który bank ING wyśmienicie promuję,pieniądze w kwocie ...

18-11-2025
Czas analizy po dodatkowych oświadczeniach

Wniosek w banku od 14.10.2025.

Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:

 

https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy

 

Do czasu kiedy po zmianie s

...

18-11-2025
Re: Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę

...

18-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy