O kalikst

kalikst
0 Polubień
0 Rozwiązań
3 Postów
Re.: Błąd U2F w Moje ING

Super! Wszystko już działa, jak należy! Dzięki! Emotikon: Bardzo szczęśliwy

0
kalikst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: Błąd U2F w Moje ING
Dodam jeszcze, że reset oraz reinstalacja aplikacji nie pomogła. Emotikon: Szczęśliwy
2
kalikst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Błąd U2F w Moje ING

Od wczoraj nie mogę się zalogować do aplikacji mobilnej Moje ING za pośrednictwem klucza U2F (NFC). Przycisk "potwierdź klucz" nie działa. Dzwoniłem na infolinię i tam mi polecili odpięcie klucza i podpięcie od nowa. Niestety po odpięciu klucza nie da się go ponownie dodać, wyskakuje komunikat: Coś poszło nie tak.

 

Zaznaczam, że w wersji webowej oba moje klucze działają. NFC w telefonie też działa

...
3
kalikst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎21-01-2025 08:28
Data ostatnich odwiedzin ‎22-01-2025 14:52
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 3
Posty, które lubię