02-07-2018 13:58
02-07-2018 15:51
po co tworzyć nowy wątek o tym samym?
https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Aplikacja-mobilna/Apple-Pay/td-p/10363
03-07-2018 11:07
@mario_161 Witam, zgadzam się z Tobą w 100%. Uważam, że sobie troszkę pograli z klientami jeśli chodzi o Apple Pay. Na dodatek uważam, że oferta banku jest skostniała. Od 11 lat jak jestem klientem ING, i od tylu lat dostępne są tylko konta direct i komfort. Od lat nie zmieniło się nic. Nawet za wypłaty Blikiem z innych bankomatów trzeba zapłacić 2,50zł (1sza za 0zł), opłata za kartę 7zł jak nie zrobi się płatności kartą na kwotę 300zł. W innych bankach klient ma więcej opcji do wyboru. Pozdrawiam
03-07-2018 11:11
03-07-2018 11:22
03-07-2018 11:29
03-07-2018 11:37
@Tomek1980 Czy w dobie internetu i płatności zbliżeniowych to takie dziwne, że ludzie chcą płacić smartphone'ami? Czy gdyby bank nie miał bankowości internetowej, tylko z każdym przelewm trzeba byłoby latać do punktu opłat, też byś się śmiał że ktoś przenosi konto do innego banku, żeby wygodnie robić przelewy przez internet? Wszyscy muszą iść z ducham czasu i wprowadzać nowości. Biorąc pod uwagę, że Apple Pay jest MOIM ZDANIEM bezpieczniejsze od zwykłych płatności zbliżeniowych to tak, chciałbym aby mój bank, z którym związany jestem od lat wprowadził taką usługę. Na chwilę obecną z Apple Pay po 2 tygodniach korzysta ponad 200 tys. osób. Dla porównania z google pay po 2 latach korzysta 300 tys. osób. Widzisz tą subtelną różnicę? Użytkownicy iPhone'ów to świadomi użytkownicy, którzy czekali na tą usługę. Poza tym, zwróć uwagę że większość banków dość mocno promuje Apple Pay w Polsce, a przy google pay pojawiły się tylko informacje na stronach banków, że już można płacić w ten sposób. Także, odpowiadając na Twój powyższy post, tak Apple Pay to jedna z kluczowych rzeczy, którą będzie kierował się klient wybierając bank.
03-07-2018 11:54
03-07-2018 12:43
03-07-2018 12:50
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz