29-06-2018 16:54
Jak donosi Jacek Uryniuk, ekspert od płatności mobilnych i redaktor naczelny Cashless, Apple Pay odniosło w Polsce ogromny sukces – ma już około 200 tys. użytkowników. – To wynik bardzo dobry, na tyle dobry, że chyba nikt się tego nie spodziewał – komentuje Uryniuk. Udało mu się ustalić, że najwięcej użytkowników Apple Pay ma mBank: 100-120 tysięcy. W BZ WBK z usługi korzysta natomiast około 30-40 tys. osób.
Jest moc... 100-120 tysięcy ;-)
29-06-2018 17:00
29-06-2018 17:54
Ja otworzyłem drugie, ale będę całość powoli przenosił. BTW wspomniany cashless.pl dostał cynk od ING (prawdopodobnie jak pisałem 1Q 2019), a klienci dalej dostają tylko te same oklepane formułki.
29-06-2018 18:15
29-06-2018 18:20
29-06-2018 23:59 | Edytowano: 29-06-2018 23:59
02-07-2018 12:31 | Edytowano: 02-07-2018 12:32
02-07-2018 12:34
02-07-2018 12:37
Tu już nie chodzi o to czy ktoś uruchomi drugie konto, zlikwiduje, nic nie zrobi. Każdy zrobi(ł) jak uważa.
Ale chodzi mi raczej o sam fakt poinformowania klientów przez ING. Wystarczyło od samego początku: nie wprowadzimy w tym roku, planujemy Q1/2019 i była by sprawa jasna. Zwykła informacja, a tak do dzisiaj nie ma (nie przeczytałem) oficjalnej wypowiedzi w tej sprawie, wszystko domysły, przecieki itp.
02-07-2018 12:43
Bo ING to jest takie bezkarne i tabel opłat nie zmienia... Wszyscy zmieniają bo dostosowują ofertę do rynku. Ten czy inny bank, wszędzie podobnie więc strata klientów dla ING będzie bolesna, bo pozyskanie nowych klientów wcale nie jest takie proste, zwłaszcza teraz gdy inne banki mają kartę przetargową w postaci Apple Pay. Jak już pisałem wcześniej i nie tylko ja, większość osób których w ING nie trzymają kredyty, przeniosło się bo inne banki przygotowały specjalne oferty dla osób, których banki nie oferują Apple Pay. Też bym się przeniósł, ale nie mogę bo kredyt. Natomiast jest drugie konto, dzięki któremu mam Apple Pay. Co do kosztów w bankach, w większości są one wyrównane, także banki walczą dodatkowymi usługami, takim jak Apple Pay.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz