19-12-2017 06:55
Zależy nam na tym, aby udostępnić Wam Apple Pay. Jednak nie możemy jeszcze przekazać żadnych dodatkowych informacji.
19-12-2017 06:58
Trzymam kciuki! ![]()
19-12-2017 09:02
19-12-2017 21:15
Dlaczego robicie bałagan? ![]()
Przecież temat o Apple Pay już dawno został założony....
https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Aplikacja-mobilna/Apple-Pay/m-p/10363#M984
Proszę scalcie go w jeden wątek.
A Was proszę o czytanie forum lub korzystanie z wyszukiwarki ![]()
20-12-2017 04:09
Czytam i korzystam. Również z wyszukiwarki. Nie pierwszy to temat gdzie powstaje kolejny wątek.
20-12-2017 12:36
Posprzątane ![]()
Wcześniejsze deklaracje ING sugerować mogą, że bank nie odda pola bez walki.
28-12-2017 18:31
W Holandii nie ma Apple Pay. Natomiast, jest ono w Australii, i ING korzysta z tego rozwiązania.
30-12-2017 06:18
W Holandii bieda piszczy. Bankowość nie jest rozwinięta, a do konta wydaje się w podstawie maestro i to nie tylko w ING. Technologia zbliżeniowa rozwinęła się w ostatnich dwóch latach, chociaż dostępna jest tam od około czterech. Mówiąc o Apple Pay, mówię krótko „bardzo bym chciał”. Zdecydowanie brakuje mi tego rozwiązania i liczę na to ze iNG wraz z mBankiem oraz N26 mocno pochwycą temat w Europie środkowej i zachodniej.
30-12-2017 13:35
02-05-2018 12:09
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |