Odpowiedz

Aplikacja nie przechodzi do opcji logowania

Witam

Mam zainstalowaną aplikacje Moje ING na telefonie Huawei mate 10 lite z android 8 aplikacja się uruchamia pokazuje się lew i gdy próbuje przejść do logowania ponownie wraca do ikonki lwa, po 2~3 razach pokazuje się czarny ekran. Aplikacje odinstalowałem zainstalowałem ponownie wyczyściłem dane i format nic nie pomaga, prosiłbym o pomoc.,

 

Pozdrawiam
  

Odpowiedz
0 Lajków
Hanib3003
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-12-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 106 wyświetleń)

Re: Aplikacja nie przechodzi do opcji logowania

Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69. Specjalista zarejestruje dla Ciebie zgłoszenie i przekaże je do działu technicznego.

Przez Forum niestety nie mamy wglądu do danych w systemie Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 987 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

PIN dostępu do klucza u2f w apce mobilnej nie działa. Pracuje natomiast w przeglądarce bez zastrzeżeń.
Prawdopodobnie na wskutek aktualizacji Android 14 ewentualne Apki ING Dlaczego może ktoś coś... dz...

13-01-2025
Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks

Dzień dobry 

 

Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie). 

W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe  mieszkanie w związku z

...

13-01-2025
Re.: Czy warto kupić ekspres do firmy

Hej, jeśli macie w firmie ludzi, którzy piją kawę regularnie, to ekspres do firmy to naprawdę dobry pomysł. Możecie wziąć coś, co nie zajmuje dużo miejsca, a jednocześnie robi dobrą kawę. Są ekspresy,...

13-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy