16-08-2018 21:32
Probuje juz ok kilku godzin aktywowac apke i nic z tego zawsze wyskakuje mi blad.
na ipadzie sie zalogowalem tzn aktywowalem ale na telefonie juz niemoge usunalem na ipadzie i wykasowalem z urzadzen zaufanych na stronie bo chce zeby dzialala na telefonie ale nadal nic niemoge zrobic
pomocy!!!!
16-08-2018 21:35
Proszę, napisz jaką masz wersję systemu iOS na telefonie?
16-08-2018 21:37
17-08-2018 09:07
@Kambro9394 Napisz nam, na którym etapie instalacji napotykasz na błąd. Sprawdź również w ustawieniach telefonu, czy w nazwie urządzenia nie znajdują się znaki specjalne. Wejdź w ustawienia telefonu >> ogólne >> to urządzenie. W nazwie nie powinno być znaków specjalnych.
17-08-2018 18:57
17-08-2018 19:00
Dzięki za wiadomość. Cieszę się, że pomogliśmy
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024