Odpowiedz

Android problem z płatnością mobilną

Nie wiem czy temat już był czy nie ale podczas pierwszej próby płatnosci telefonem z aplikacją Moje ING wywołał sie program Android Pay. Po jakimś czasie dotarłem do tego by uzywal innej aplikacji czyli Moje Ing w Ustawienia --> ogolne --> Dotnikj i płać. Niestrty i to mało dało, dzis przy probie płacenia mam komunikat z terminala, bład, użyj innej karty. Jak to rozwiązać?
Odpowiedz
0 Lajków
Ryplej
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 451 wyświetleń)

Re: Android problem z płatnością mobilną

Napisz do nas wiadomość przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12, sprawdzimy informacje dotyczące urządzenia oraz Twojej karty. 


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (5 343 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks

Dzień dobry 

 

Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie). 

W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe  mieszkanie w związku z

...

13-01-2025
Re.: Czy warto kupić ekspres do firmy

Hej, jeśli macie w firmie ludzi, którzy piją kawę regularnie, to ekspres do firmy to naprawdę dobry pomysł. Możecie wziąć coś, co nie zajmuje dużo miejsca, a jednocześnie robi dobrą kawę. Są ekspresy,...

13-01-2025
Czy warto kupić ekspres do firmy

Cześć, zastanawiam się, czy w naszej firmie opłaca się zainwestować w ekspres do kawy. Mamy mały zespół, ale każdy lubi dobrą kawę, a nie chce się już latać do sklepu po gotowce. Może ktoś poleci, czy

...

13-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy