27-06-2018 11:55
Witam. Od wczoraj można tworzyć w aplikacji Moje ING w systemie Android wirtualną kartę VISA do karty plastikowej VISA zbliżeniowa. Od dłuższego czasu można było stworzyć wirtualną kartę Mastercard do wybranego konta. Jakie są różnice pomiędzy tymi wirtualnymi kartami?
27-06-2018 12:35
Chciałam dziś włączyć płatność zbliżeniową telefonem dla karty Visa w aplikacji mobilnej, ale pojawia się komunikat "Funkcja niedostępna" - nie mogę aktywować płatności, pomimo tego, że usługa została wcześniej włączona. Czyściłam już pamięć podręczną, NFC i dane są włączone, ING Mobile jest ustawiona jako aplikacja domyślna do płacenia telefonem, ale nadal nic - czy ma na to wpływ aktywna karta "Mastercard w telefonie" do płatności zbliżeniowych? Czy powinna zostać wpierw wyłączona? W załączniku zrzut z aplikacji - po wybraniu "Aktywuj płatność" pojawia się komunikat "Funkcja niedostępna"
28-06-2018 16:24
@nismo Nowa funkcja pozwalająca na płatności telefonem polega na stworzeniu wirtualnego tokena dla karty w telefonie użytkownika. Jest on przypisany do karty płatniczej, która jest już wydana fizycznie czyli Visa Zbliżeniowa. Można powiedzieć, że to swego rodzaju kopia tej karty umieszczona w telefonie. Główna różnica to oczywiście organizacja płatnicza oraz brak konieczności zamawiania dodatkowej karty do konta. Możesz też korzystać z kart zamiennie według własnego uznania przełączając się miedzy nimi w swojej aplikacji mobilnej.
@Alexandrine Przez nasze forum ciężko mi jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ nie mam tu wglądu do danych w naszym systemie. Sprawdź proszę czy w swojej karcie Visa Zbliżeniowa masz włączone płatności zbliżeniowe. Bez nich nie dasz rady aktywować tej metody płatności. Jeżeli to nic nie zmieni to proszę skontaktuj się z nami telefonicznie 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie co może być tego powodem.
03-07-2018 15:19
Wyczerpującą odpowiedź odnośnie różnic w wirtualnych karta VISA i Mastercard znalazłem na stronie ING. Infografika w załączeniu.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024