01-07-2018 21:27
Witam czy jest jakas awaria na koncie nic mi sie nie wyswietla ani saldo ani historia transakcji tak jak bym dopiero otworzył konto.
02-07-2018 13:32
Jeżeli masz aplikację ING mobile - zgodnie z komunikacją - wyłączyliśmy ją 30.06.18 r.
W takiej sytuacji pobierz naszą nową aplikację - Moje ING mobile.
Jeżeli już z niej korzystasz sprawdź, czy masz pobraną aktualną wersję.
Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |