09-08-2022 21:27
10-08-2022 21:24
Ciężko mi wyjaśnić przez Społeczność, co może być powodem, że nie udało Ci się złożyć wniosku o świadczenie 500+.
Być może powodem jest brak aktualizacji danych. Sprawdź proszę w swojej usłudze Moje ING w zakładce Moje Dane, czy masz wszystkie dane i oświadczenia aktualne.
Jeśli wszystko się zgadza i nadal będziesz mieć kłopot, skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69 lub przez Moje ING.
Czy wiadomo coś więcej kiedy zostanie wprowadzona funkcjonalność skrócenia okresu kredytowania przez internet?
04-02-2023Dodatkowo autorce tematu się chyba coś pomyliło
Odcinka Wrocław-Sośnica nie da się opłacić przez ING (a fajnie by było, jakby się dało), trzeba mieć tam bilet. To samo Konin-Stryków.
Natomiast odcinek
... 04-02-2023Zapisaliśmy sugestię. Zobaczymy, co da się zrobić!
04-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
3 | |
3 |