Odpowiedz

Smart saver

Parę dni temu założyłam smart saver i czy za przelewy takie jak czynsz prąd woda są naliczane pieniadze na smart saver? Czy tylko za zakupy w Internecie?
Odpowiedz
0 Lajków
Maria85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 6 (17 732 wyświetleń)

Re: Smart saver

Pieniądze odkładane w programie Smart Saver są zarówno od przelewów na rachunki zewnętrzne, jaki i od płatności karta w sklepach stacjonarnych czy internecie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 6 (17 653 wyświetleń)

Re.: Smart saver

A ja mam pytanie. Wczoraj uruchomiłem smart saver i wczoraj oraz dziś robiłem zakupy w sklepie a nic mi nie odłożyło na to konto, stan 0
Odpowiedz
0 Lajków
lukaszkrosno
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-08-2020
Wiadomość 3 z 6 (17 269 wyświetleń)

Re: Re.: Smart saver

lukaszkrosno, na Smart Saver odkładamy pieniądze tylko od zaksięgowanych płatności. Jeśli zakupy wykonywałeś kartą, płatność księguje się zazwyczaj po 2-3 dniach (maksymalnie do 8) - wtedy odłożymy też środki na Smart Saver 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 6 (17 201 wyświetleń)

Re: Smart saver

Witam,

czy to normalne, że na Smart Savera nie odkładają mi się środki ze zleceń stałych? 

Zauważyłem, że odkładają się ze wszystkich innych transakcji ale nie ze zleceń stałych.

 

Pozdrawiam,
Wojtek

Odpowiedz
0 Lajków
WOJZAL8975
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-09-2021
Wiadomość 5 z 6 (14 671 wyświetleń)

Re: Smart saver

Tak, ze stałego zlecenia nie odkładają się pieniądze na Smart Saver.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
808
176
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (14 628 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025