Odpowiedz

Smart saver

Parę dni temu założyłam smart saver i czy za przelewy takie jak czynsz prąd woda są naliczane pieniadze na smart saver? Czy tylko za zakupy w Internecie?
Odpowiedz
0 Lajków
Maria85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 6 (14 765 wyświetleń)

Re: Smart saver

Pieniądze odkładane w programie Smart Saver są zarówno od przelewów na rachunki zewnętrzne, jaki i od płatności karta w sklepach stacjonarnych czy internecie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 6 (14 686 wyświetleń)

Re.: Smart saver

A ja mam pytanie. Wczoraj uruchomiłem smart saver i wczoraj oraz dziś robiłem zakupy w sklepie a nic mi nie odłożyło na to konto, stan 0
Odpowiedz
0 Lajków
lukaszkrosno
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-08-2020
Wiadomość 3 z 6 (14 302 wyświetleń)

Re: Re.: Smart saver

lukaszkrosno, na Smart Saver odkładamy pieniądze tylko od zaksięgowanych płatności. Jeśli zakupy wykonywałeś kartą, płatność księguje się zazwyczaj po 2-3 dniach (maksymalnie do 8) - wtedy odłożymy też środki na Smart Saver 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 6 (14 234 wyświetleń)

Re: Smart saver

Witam,

czy to normalne, że na Smart Savera nie odkładają mi się środki ze zleceń stałych? 

Zauważyłem, że odkładają się ze wszystkich innych transakcji ale nie ze zleceń stałych.

 

Pozdrawiam,
Wojtek

Odpowiedz
0 Lajków
WOJZAL8975
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-09-2021
Wiadomość 5 z 6 (11 704 wyświetleń)

Re: Smart saver

Tak, ze stałego zlecenia nie odkładają się pieniądze na Smart Saver.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (11 661 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa”

Jak dałem się nabrać na wyłudzenie płatności i moje karty zostały zablokowane (na szczęście!) przez bank, to wirtualna karta w aplikacji pomogła mi. Blokada była na 3 dni przed moimi wymarzonymi wakac...

10-01-2025
Re: Zmiana kolejności kont

Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.

10-01-2025
Re.: Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania

Minął miesiąc. Dostałem odpowiedzi na wszystkie reklamacje.

 

Teraz już podczas nadpłacania jest informacja o tym, iż bieżąca rata po nadpłacie się nie zmieni. O tym, że zmiana wysokości raty będzie zmi

...

10-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy