Płatności

Odpowiedz

przewalutowanie płatności w euro

Zrobiłam zakup kartą kredytową ING w dniu 16.03. Kwota do zapłaty wynosiła 19 euro i wstępnie zablokowano kwotę odpowiadającą tej wartości. 18.03 kwotę rozliczono wg kursu 4,4201, a więc z dnia poprzedzającego rozliczenie. Róznica nie jest duża, ale mam wrażenie, że bank sam wybiera najkorzystniejszy dla siebie kurs dnia i wedlug niego rozlicza płatności w euro. I o dziwo, rozliczenie pojawiło się dopiero po kilku dniach, bo 18.03 wisiało jako nierozliczone. 

barbie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
25-03-2016
Wiadomość 1 z 2 (6 105 wyświetleń)

Re.: przewalutowanie płatności w euro

Kiedy dokonujesz płatności kartą kredytową my dokonujemy przewalutowania na złote według kursu sprzedaży dewiz (informację znajdziesz na naszej stronie internetowej) obowiązującego na koniec dnia roboczego poprzedzającego dzień obciążenia rachunku karty.
Co ważne, kwota transakcji jest w pierwszej kolejności blokowana. My czekamy na rozliczenie z danego punktu handlowo-usługowego i dopiero potem operację rozliczamy na rachunku karty.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 059 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy