25-03-2016 02:02
Zrobiłam zakup kartą kredytową ING w dniu 16.03. Kwota do zapłaty wynosiła 19 euro i wstępnie zablokowano kwotę odpowiadającą tej wartości. 18.03 kwotę rozliczono wg kursu 4,4201, a więc z dnia poprzedzającego rozliczenie. Róznica nie jest duża, ale mam wrażenie, że bank sam wybiera najkorzystniejszy dla siebie kurs dnia i wedlug niego rozlicza płatności w euro. I o dziwo, rozliczenie pojawiło się dopiero po kilku dniach, bo 18.03 wisiało jako nierozliczone.
26-03-2016 14:15
Kiedy dokonujesz płatności kartą kredytową my dokonujemy przewalutowania na złote według kursu sprzedaży dewiz (informację znajdziesz na naszej stronie internetowej) obowiązującego na koniec dnia roboczego poprzedzającego dzień obciążenia rachunku karty.
Co ważne, kwota transakcji jest w pierwszej kolejności blokowana. My czekamy na rozliczenie z danego punktu handlowo-usługowego i dopiero potem operację rozliczamy na rachunku karty.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |