Odpowiedz

Zwrot na kartę

Witam,

ostatnio zgłosiłem do reklamacji buty, które kupiłem w sklepie stacjonarnym.

Po miesiącu zgłosiłem je na reklamację, po tygodniu dostałem informację że gwarancję mi uznano.

We wtorek dostałem zwrot na kartę w sklepie (kupowałem kartą) przez terminal.

Sprzedający powiedział że będzie jutro, bądź 2 dni.

Dzisiaj mija 3 dzień, a pieniędzy na koncie nie ma.

W jakim czasie bank księguje takie zwroty? Czy to powinno być tak jak przy zwykłym przelewie - 1 dzień?

Odpowiedz
0 Lajków
Kovval007
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (27 937 wyświetleń)

Re.: Zwrot na kartę

czas zwrotu zależny jest od sprzedawcy (kiedy otrzymamy raport z terminala, w którym dokonano takiego zwrotu).

Jeśli otrzymamy takie rozliczenia, automatycznie zaksięgujemy pieniądze na Twoim koncie. 

Nie znamy jednak dokładnego terminu kiedy sprzedawca wyśle nam rozliczenia.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (27 890 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy