16-09-2016 14:37
Witam,
ostatnio zgłosiłem do reklamacji buty, które kupiłem w sklepie stacjonarnym.
Po miesiącu zgłosiłem je na reklamację, po tygodniu dostałem informację że gwarancję mi uznano.
We wtorek dostałem zwrot na kartę w sklepie (kupowałem kartą) przez terminal.
Sprzedający powiedział że będzie jutro, bądź 2 dni.
Dzisiaj mija 3 dzień, a pieniędzy na koncie nie ma.
W jakim czasie bank księguje takie zwroty? Czy to powinno być tak jak przy zwykłym przelewie - 1 dzień?
17-09-2016 12:26
czas zwrotu zależny jest od sprzedawcy (kiedy otrzymamy raport z terminala, w którym dokonano takiego zwrotu).
Jeśli otrzymamy takie rozliczenia, automatycznie zaksięgujemy pieniądze na Twoim koncie.
Nie znamy jednak dokładnego terminu kiedy sprzedawca wyśle nam rozliczenia.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |