16-09-2016 14:37
Witam,
ostatnio zgłosiłem do reklamacji buty, które kupiłem w sklepie stacjonarnym.
Po miesiącu zgłosiłem je na reklamację, po tygodniu dostałem informację że gwarancję mi uznano.
We wtorek dostałem zwrot na kartę w sklepie (kupowałem kartą) przez terminal.
Sprzedający powiedział że będzie jutro, bądź 2 dni.
Dzisiaj mija 3 dzień, a pieniędzy na koncie nie ma.
W jakim czasie bank księguje takie zwroty? Czy to powinno być tak jak przy zwykłym przelewie - 1 dzień?
17-09-2016 12:26
czas zwrotu zależny jest od sprzedawcy (kiedy otrzymamy raport z terminala, w którym dokonano takiego zwrotu).
Jeśli otrzymamy takie rozliczenia, automatycznie zaksięgujemy pieniądze na Twoim koncie.
Nie znamy jednak dokładnego terminu kiedy sprzedawca wyśle nam rozliczenia.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |