Odpowiedz

Zwrot na kartę

Witam,

ostatnio zgłosiłem do reklamacji buty, które kupiłem w sklepie stacjonarnym.

Po miesiącu zgłosiłem je na reklamację, po tygodniu dostałem informację że gwarancję mi uznano.

We wtorek dostałem zwrot na kartę w sklepie (kupowałem kartą) przez terminal.

Sprzedający powiedział że będzie jutro, bądź 2 dni.

Dzisiaj mija 3 dzień, a pieniędzy na koncie nie ma.

W jakim czasie bank księguje takie zwroty? Czy to powinno być tak jak przy zwykłym przelewie - 1 dzień?

Odpowiedz
0 Lajków
Kovval007
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (28 881 wyświetleń)

Re.: Zwrot na kartę

czas zwrotu zależny jest od sprzedawcy (kiedy otrzymamy raport z terminala, w którym dokonano takiego zwrotu).

Jeśli otrzymamy takie rozliczenia, automatycznie zaksięgujemy pieniądze na Twoim koncie. 

Nie znamy jednak dokładnego terminu kiedy sprzedawca wyśle nam rozliczenia.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (28 834 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy