16-09-2016 14:37
Witam,
ostatnio zgłosiłem do reklamacji buty, które kupiłem w sklepie stacjonarnym.
Po miesiącu zgłosiłem je na reklamację, po tygodniu dostałem informację że gwarancję mi uznano.
We wtorek dostałem zwrot na kartę w sklepie (kupowałem kartą) przez terminal.
Sprzedający powiedział że będzie jutro, bądź 2 dni.
Dzisiaj mija 3 dzień, a pieniędzy na koncie nie ma.
W jakim czasie bank księguje takie zwroty? Czy to powinno być tak jak przy zwykłym przelewie - 1 dzień?
17-09-2016 12:26
czas zwrotu zależny jest od sprzedawcy (kiedy otrzymamy raport z terminala, w którym dokonano takiego zwrotu).
Jeśli otrzymamy takie rozliczenia, automatycznie zaksięgujemy pieniądze na Twoim koncie.
Nie znamy jednak dokładnego terminu kiedy sprzedawca wyśle nam rozliczenia.
Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny
... 24-03-2025@ChrisPL Jeżeli masz kłopot z płatnością, prosimy skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Specjalista sprawdza, co jest tego powodem.
24-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |