Odpowiedz

Zwolnienie blokady

Dobry wieczór mam taki problem, 14 listopada opłaciłem międzynarodową fakturę z firmy Fedex i od paru dni kwota z konta nie zmniejsza się i dziś patrząc w historie wydatków zauważyłem zwolnienie blokady 3.00 PLN i pytanie to mam jakoś opłacić żeby ta blokada została zdjęta a faktura została opłacona czy jak
Odpowiedz
0 Lajków
Torinso
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 291 wyświetleń)

Re: Zwolnienie blokady

Aby sprawdzić szczegóły tej transakcji, proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
798
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry, 

mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.

Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest

...

22-03-2025
Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzien dobry,

 

Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez

...

22-03-2025
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Proszę, spróbuj jeszcze raz wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną w tych przeglądarkach zaznaczając opcję "od samego początku" oraz sprawdź, czy na pewno wersje przeglądarek są zaktualizowane. Jeś

...

22-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy