Odpowiedz

Zwolnienie blokady

Dobry wieczór mam taki problem, 14 listopada opłaciłem międzynarodową fakturę z firmy Fedex i od paru dni kwota z konta nie zmniejsza się i dziś patrząc w historie wydatków zauważyłem zwolnienie blokady 3.00 PLN i pytanie to mam jakoś opłacić żeby ta blokada została zdjęta a faktura została opłacona czy jak
Odpowiedz
0 Lajków
Torinso
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 748 wyświetleń)

Re: Zwolnienie blokady

Aby sprawdzić szczegóły tej transakcji, proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
805
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 700 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Przekazałam do zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.

07-11-2025
Awaria wpłatomatu

W dniu 03.11 wpłaciłam 3620zł w urządzeniu Planet Cash. Pojawił się komunikat awaria modułu wpłat. Karta została zwrócona, ale banknoty nie.  Wpłata nie została zaksięgowana. Wydruku potwierdzenia nie

...

07-11-2025
Re.: Tryb ciemny

Żenujące tempo wdrażania. Założyłem właśnie drugie konto w innym banku i od kopa tryb ciemny. Moderator jak ma tak odpowiadać co roku to lepiej żeby się nie kompromitowal i nie odpowiadał. Po 4 latach...

06-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy