28-10-2019 08:19
Witam,
dnia 18.10 zamówiłem z Niemieckiego Media Markt przedpremierowo smartfon.
Płatność odbyła się kartą, pieniądze zostały przelane, pozostało czekać do premiery i na odbiór smartfona.
Wczoraj dostałem przelew zwrotny oraz maila w którym jest napisane mniej więcej tak (translator):
"Producent niestety spóźnia się z dostawą. Dostawy oczekuje się w tygodniu kalendarzowym 45. Gdy towary dotrą do naszego magazynu. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia i fakturę e-mailem. Następnie twoje zamówienie zostanie wysłane natychmiast. Uwaga: jeśli wybrałeś całkowitą dostawę kilku zamówionych przedmiotów, wcześniej dostępne produkty nie mogą zostać dostarczone wcześniej. Późniejsza konwersja Twojej dostawy na dostawy częściowe nie jest niestety możliwa. Za to opóźnienie dostawy chcielibyśmy oficjalnie przeprosić i podziękować za cierpliwość."
Teraz nie wiem za bardzo w czym problem.
Czy transakcja została anulowana, pieniądze zostały zwrócone i jeśli chcę to będę musiał zamówić jeszcze raz po dostawie?
Jest napisane, że dostanę po dostawie potwierdzenie zamówienia oraz fakturę ale za co skoro oddali pieniądze.
Chodzi o to czy mogę być spokojny o zwrócone pieniądze i nie będą pobrane z konta w momencie, gdy dostaną dostawę i transakcja się wznowi?
Może to głupie ale wolę się upewnić
Pozdrawiam
29-10-2019 09:24
W tej sytuacji proszę skontaktuj się ze sklepem, w którym robiłeś zakupy. Warto potwierdzić, w jaki sposób będzie zrealizowana ta transakcja, gdy zamówiony przez Ciebie towar się pojawi.
29-10-2019 11:05
29-10-2019 11:38
30-10-2019 13:17
@silenc Gdy poprawnie wykonasz płatność (zarówno fizycznie w sklepie, czy w internecie) na Twoim koncie nakładamy blokadę na kwotę transakcji. Przez osiem dni czekamy na potwierdzenie płatności od jej odbiorcy. Jeśli to zrobi, to blokada zmienia się w zaksięgowaną transakcję, wysyłamy pieniądze do odbiorcy. Jeśli ten jednak nie potwierdzi płatności w ciągu tego czasu, to zwalniamy blokadę- znów możesz korzystać z tych pieniędzy. Niemniej, nawet po zwolnieniu blokady, odbiorca może potwierdzić tę transakcję. Wtedy będziemy musieli ją zaksięgować i wysłać pieniądze z Twojego konta do sklepu. Nawiązując do wcześniejszego pytania- pieniądze nie zostały zwrócone, bo na dobrą sprawę nie były nigdzie wysłane. Były w blokadzie, która została zwolniona.
30-10-2019 13:55
02-11-2019 09:42
03-11-2019 09:47
Tak, sklep w każdej chwili może ponownie wysłać zapytanie o płatność.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |