Płatności

Odpowiedz

Zmiany w przelewach, jedno miejsce o którym nikt chyba nie wie

Jak się ucieszyłem, że programiści ING zrobili sporo zmian w sposobie realizacji przelewów.

Ucieszyłem się niestety na wyrost.

Zmiany jako takie, z mojego punktu widzenia, nie wnoszą nic.

Zatem postanowiłem się wypowiedzieć. Wypowiem się pytaniem.

Czy ktokolwiek w ING ma dwa konta firmowe? OK, pewnie tak.

A czy ktoś kiedykolwiek próbował płacić tymi kontami w internecie (w jakiejkolwiek usłudze szybkich przelewów)?

Tutaj zakładam, że już chyba nikt, bo od dawna nikt nie wpadł na to, że w tej ścieżce nie da się tych kont rozróżnić.

Jedyna różnica to saldo i dopóki mam wyraźnie różne to daję radę, ale niejednokrotnie mam podobne salda na obu kontach i wtedy muszę kombinować.

Czy nie można w tej ścieżce dać po prostu mojej własnej nazwy konta? Musi być tylko ta oryginalna?

Czekam na opinie i czas start, kiedy się to zmieni Emotikon: Szczęśliwy)

Odpowiedz
0 Lajków
simonKSG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-10-2025
Wiadomość 1 z 2 (613 wyświetleń)

Re: Zmiany w przelewach, jedno miejsce o którym nikt chyba nie wie

Sprawdziliśmy to i w Moim ING przy skorzystaniu z funkcjonalności Płać z ING widać nazwy kont nadanych przez użytkownika. 
Indywidualne nazwy kont nadane przez danego użytkownika są widoczne dla kont indywidualnych i kont firmowych.
Ważne: 
1. Jeśli klient nie zmieni nazwy w ustawieniach konta, albo jeśli jego wszystkie konta nazywają się tak samo, to trudno będzie je rozpoznać.
2. Nazwa jest przypisana do danego użytkownika (loginu). Jeśli do tego konta dostęp ma właściciel i pełnomocnik, to każdy może (i powinien) nadać swoją nazwę, żeby to konto rozpoznać.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
642
132
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (450 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy