Płatności

Odpowiedz

Zapytanie o przewalutowanie UAH

Dzień dobry, mam pytania odnoście płatności kartą debetową na Ukrainie:
1.Czy mając podpięte konto USD do karty uniknę podwójnego przewalutowania ?
2. Jaka jest prowizja za przewalutowanie i wypłatę w bankomacie w tym przypadku
Odpowiedz
0 Lajków
dob46
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 837 wyświetleń)

Re: Zapytanie o przewalutowanie UAH

Niestety posiadanie karty wielowalutowej i konta walutowego w dolarach nie umożliwi płatności kartą w dolarach na Ukrainie.

Jeśli płatność jest dokonana w walucie innej niż posiadane konto walutowe, płatność rozliczana jest za pomocą konta w złotówkach. Transakcja zrealizowana za granicą przewalutowana zostanie po kursie VISA i zostanie do niej doliczona prowizja w wysokości 3%.

 

Przybliżony kurs przewalutowanie można sprawdzić za pomocą naszego kalkulatora na stronie pod linkiem: 

https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-za-granica#kalkulator

 

Wypłata z bankomatu za granicą również zostanie przewalutowana po kursie Visa i zostanie doliczona do niej prowizja w wysokości 3% od kwoty transakcji. 

Istnieje jednak możliwość skorzystania z Pakietu wypłat, którego koszt to 15 złotych. Pakiet ważny jest przez okres 30 dni i zwalnia on klientów z prowizji za wypłatę środków za granica.

 

Podczas wypłaty środków z bankomatu, proszę zwrócić uwagę, na informację wyświetlane na urządzeniu.

Właściciel bankomatu może naliczać dodatkowe opłaty za skorzystanie z urządzenia. Koszty te nie są zależne od naszego banku.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 786 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy