Płatności

Odpowiedz

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Przykro mi, że masz kłopot z dokonaniem płatności.

Chcielibyśmy wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, dlatego prosimy, abyś napisał do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING po czym wybrał opcję Czat na dole strony. Dzięki temu będziemy mogli zarejestrować zgłoszenie do naszego działu technicznego, który pomoże wyjaśnić tę sytuacje.

 

Super, że chciałbyś nawiązać z nami współpracę, jeśli masz życzenie zapoznaj się z naszymi ofertami na naszej stronie pod linkiem https://www.ing.jobs/Polska/Home.htm 

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami i aplikowania o pracę w naszym banku 😁

 

****

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 51 z 52 (2 932 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

U mnie również problem i specjalnie założyłam tu konto by dodać coś od siebie na forum.
Jak to możliwe, że tylu użytkowników ING ma problem z płatnością od roku, ROKU! gdzie w innych bankach tego problemu nikt nie ma?! I od roku nic się nie zmienia? Nikt nic z tym nie robi? Amazon, Google pay...nie mam możliwości płatności: "potwierdź swoją płatność w Moje ING..." gdzie, jak? Nic się nie wyświetla, nie da się potwierdzić tych płatności, nigdzie i w żaden sposób...
Madzia9o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
04-12-2021
Wiadomość 52 z 52 (2 731 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy