15-11-2021 11:34
Przykro mi, że masz kłopot z dokonaniem płatności.
Chcielibyśmy wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, dlatego prosimy, abyś napisał do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING po czym wybrał opcję Czat na dole strony. Dzięki temu będziemy mogli zarejestrować zgłoszenie do naszego działu technicznego, który pomoże wyjaśnić tę sytuacje.
Super, że chciałbyś nawiązać z nami współpracę, jeśli masz życzenie zapoznaj się z naszymi ofertami na naszej stronie pod linkiem https://www.ing.jobs/Polska/Home.htm
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami i aplikowania o pracę w naszym banku 😁
****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
05-12-2021 00:02
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |