15-11-2021 11:34
Przykro mi, że masz kłopot z dokonaniem płatności.
Chcielibyśmy wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, dlatego prosimy, abyś napisał do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING po czym wybrał opcję Czat na dole strony. Dzięki temu będziemy mogli zarejestrować zgłoszenie do naszego działu technicznego, który pomoże wyjaśnić tę sytuacje.
Super, że chciałbyś nawiązać z nami współpracę, jeśli masz życzenie zapoznaj się z naszymi ofertami na naszej stronie pod linkiem https://www.ing.jobs/Polska/Home.htm
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami i aplikowania o pracę w naszym banku 😁
****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
05-12-2021 00:02
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |