Odpowiedz

Problem z BLIK

Witam, niedawno przesiadłem się na inny telefon, po pobraniu aplikacji i aktywowaniu jej nie mogę płacić blikiem, wpisuję w przeglądarce kod z aplikacji i nic dalej się nie dzieję, nie dostaje powiadomienia na telefon aby wpisać pin.

Próbowałem już:

w przeglądarce usunąć telefon z konta

na telefonie usunąć oraz zainstalować na nowo aplikację

wyłączyć i włączyć blika 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian_Baron
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (8 799 wyświetleń)

Re: Problem z BLIK

@Sebastian_BaronSpróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Zanim to zrobisz to usuń dane aplikacji sklepu Google Play z ustawień androida -> aplikacje-> Google Play ->pamięć i spróbuj pobrać ją ponownie.

 

Jeśli to rozwiązanie nie pomoże to skontaktuj się z nami: 

- na czacie w Moim ING 

- telefonicznie 32 357 00 69. Infolinia jest czynna cała dobę.  

Sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (8 717 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Mam to samo ,pieniądze zablokowane . Składam wniosek wycofuję pieniądze i zamykam konto w ING 

01-04-2025
Re.: Negocjacja marzy

Zerknij na odpowiedź Pani z banku:

https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Dramat-procesowanie-wniosku-ponad-6-tygodni-i-cisza/m-p/45336#M11393

Na negocjacje bym nie liczył ale ... spróbować war...

01-04-2025
Negocjacja marzy

Dzien dobry,

 

Jestem w trakcie procesu rozpatrywania mojego wniosku o kredyt hipoteczny w ING - moj wniosek zostal wstepnie zaakceptowany i ING chce udzielic mi kredytu, musze tylko uzupelnic kilka dok

...

01-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy