Odpowiedz

Problem z BLIK

Witam, niedawno przesiadłem się na inny telefon, po pobraniu aplikacji i aktywowaniu jej nie mogę płacić blikiem, wpisuję w przeglądarce kod z aplikacji i nic dalej się nie dzieję, nie dostaje powiadomienia na telefon aby wpisać pin.

Próbowałem już:

w przeglądarce usunąć telefon z konta

na telefonie usunąć oraz zainstalować na nowo aplikację

wyłączyć i włączyć blika 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian_Baron
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 869 wyświetleń)

Re: Problem z BLIK

@Sebastian_BaronSpróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Zanim to zrobisz to usuń dane aplikacji sklepu Google Play z ustawień androida -> aplikacje-> Google Play ->pamięć i spróbuj pobrać ją ponownie.

 

Jeśli to rozwiązanie nie pomoże to skontaktuj się z nami: 

- na czacie w Moim ING 

- telefonicznie 32 357 00 69. Infolinia jest czynna cała dobę.  

Sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (5 787 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy