Płatności

Odpowiedz

Płatności przez internet (VISA zbliżeniowo)

Witam, mam pewien problem z wykonywaniem płatności przez internet. Moje konto bankowe jest połączone z kartą, karta jest aktywna, ustawione są wszelkie limity, lecz kiedy próbuję faktycznie dokonać zakupu dostaję powiadomienie "Niestety nie mogliśmy zrealizować twojej transakcji..."(dalszej treści nie mogę niestety zobaczyć), a strona na której chcę coś kupić pokazuje wiadomości typu "Brak środków na koncie", lub "Ta karta nie jest dostępna", mimo, że na moim koncie jest wystarczająca ilość pieniędzy, a karta wraz z kontem dopiero niedawno zostały założone. Czy jest coś czego nie zrobiłem, lub przeoczyłem? Pomocy! To dla mnie bardzo ważne.
Odpowiedz
0 Lajków
JakubSleb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-07-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 271 wyświetleń)

Re: Płatności przez internet (VISA zbliżeniowo)

Proszę daj znać, czy korzystałeś już ze swojej karty wcześniej? Wspominasz, że konto wraz z kartą zostało założone niedawno. Po aktywacji karty, pierwszą płatność powinieneś wykonać w sklepie stacjonarnym lub bankomacie. Transakcję powinieneś wykonać z użyciem kodu PIN (nie może być ona zbliżeniowa). Dopiero po wykonaniu pierwszej płatności z kodem PIN będziesz mógł płacić kartą również w internecie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
587
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (5 251 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy