17-12-2019 10:33
18-12-2019 10:50
Cześć,
nie możemy sprawdzić wszystkich stron internetowych, gdzie podałaś dane swojej karty.
Możemy jednak sprawdzić, kto próbuje obciążyć Twoją kartę.
Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Znajdziesz usługę w dolnej części ekranu.
Jesteśmy dostępni w tygodniu od 8:00 do północy i w soboty od 8:00 do 22:00.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |