Odpowiedz
Witam, mam pewne pytanie, na ktore nie potrafię znaleźć odpowiedzi...
Mianowicie, mieszkam od 7mc w Niemczech, od tego czasu płacę tutaj karta i zawsze sciagalo mi pieniadze z walutowego konta (jedna karta do polskiego i walutowego konta), płace tylko w euro, jednak dzisiaj wchodząc na konto zauważyłam że sciagnelo mi jakieś pieniążki z polskiego konta, wchodząc w historię wyszło że przewalutowali mi jedna transakcję która dokonałam w sklepie.
Czy może mi ktoś podpowiedzieć dlaczego tak się mogło stać?
Dodam że nigdy nie miałam problemów, i zawsze sciagalo mi z walutowego konta, oraz że na pewno mam środki na tym koncie.

Z góry dziękuję za odpowiedz
Odpowiedz
0 Lajków
Mishaaa7
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
28-11-2019
Wiadomość 1 z 2 (276 wyświetleń)

Re: Pytanie

@Mishaaa7 - pieniądze z konta w PLN pobieramy w dwóch przypadkach: 

- kiedy podczas płatności na koncie w EUR nie było wystarczającej kwoty na pokrycie transakcji, 

- kiedy podczas płatności terminal zaczytuje naszą kartę jako polską i sprzedawca wybiera walutę transakcji PLN na urządzeniu. 

 

Możemy to sprawdzić, dlatego prosimy Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING, na infolinii (32 357 00 69) lub w oddziale. 

Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
95
16
02-11-2016
Wiadomość 2 z 2 (207 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy