Odpowiedz
Witam, mam pewne pytanie, na ktore nie potrafię znaleźć odpowiedzi...
Mianowicie, mieszkam od 7mc w Niemczech, od tego czasu płacę tutaj karta i zawsze sciagalo mi pieniadze z walutowego konta (jedna karta do polskiego i walutowego konta), płace tylko w euro, jednak dzisiaj wchodząc na konto zauważyłam że sciagnelo mi jakieś pieniążki z polskiego konta, wchodząc w historię wyszło że przewalutowali mi jedna transakcję która dokonałam w sklepie.
Czy może mi ktoś podpowiedzieć dlaczego tak się mogło stać?
Dodam że nigdy nie miałam problemów, i zawsze sciagalo mi z walutowego konta, oraz że na pewno mam środki na tym koncie.

Z góry dziękuję za odpowiedz
Odpowiedz
0 Lajków
Mishaaa7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-11-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 821 wyświetleń)

Re: Pytanie

@Mishaaa7 - pieniądze z konta w PLN pobieramy w dwóch przypadkach: 

- kiedy podczas płatności na koncie w EUR nie było wystarczającej kwoty na pokrycie transakcji, 

- kiedy podczas płatności terminal zaczytuje naszą kartę jako polską i sprzedawca wybiera walutę transakcji PLN na urządzeniu. 

 

Możemy to sprawdzić, dlatego prosimy Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING, na infolinii (32 357 00 69) lub w oddziale. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 3 (3 752 wyświetleń)

Re.: Pytanie

Taka sytuacje może wystąpić w 2 przypadkach gdy:

- Gdy przy transakcji na terminalu lub pinpadzie gdy terminal rozpozna polską kartę zostanie wybrana opcja PLN zamiast EUR

lub

- Na koncie walutowym nie było wystarczającej kwoty do realizacji transakcji w takim przypadku również środki zostaną pobrane z konta złotówkowego


Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. ;-)
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 485 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy