Odpowiedz

Opłata-Netflix

Witam.

W zeszłym miesiącu opłaciłam abonament poprzez kartę VISA w programie NETFLIX. Niestety w tym miesiącu nie mogę opłacić ponownie nowego abonamentu. Pan z infolini Netflixa powiedział, że prawdopodobnie karta nie obsługuje opłat cyklicznych. Czy to możliwe? Czy problem tkwi gdzie indziej?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
justinsw
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-07-2017
Wiadomość 1 z 2 (15 909 wyświetleń)

Re.: Opłata-Netflix

Proszę skontaktuj się z naszą infolinią kart pod numerem 32 357 00 12. Nasi doradcy sprawdzą co się stało. Proponuję jeszcze sprawdzić czy limit dla płatności internetowych dla Twojej karty jest wystarczający. Możesz go sprawdzić w Moim ING wchodząc w szczegóły karty płatniczej i wybierając opcję "limity transakcyjne".

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (15 871 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam tak samo nie moge sie zalogowac do banku a wpisuje dobry pesel i dobry login (na innym telefonie z androidem tez probowalam i nie dziala na laptopie przez stronę internetową tez nie a mam tam odło...

27-03-2025
Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani n...

27-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

A ja ze tak zapytam posiadam telefon Google Pixel 9 XXL u mnie z tą aktywacją coś jest chyba nie tak w przeciągu powiedzmy miesiąca zdaży się że wyloguje mnie że 4 razy i żąda aktywacji aplikacji doda...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy