11-07-2017 10:55
Witam.
W zeszłym miesiącu opłaciłam abonament poprzez kartę VISA w programie NETFLIX. Niestety w tym miesiącu nie mogę opłacić ponownie nowego abonamentu. Pan z infolini Netflixa powiedział, że prawdopodobnie karta nie obsługuje opłat cyklicznych. Czy to możliwe? Czy problem tkwi gdzie indziej?
Pozdrawiam
11-07-2017 20:55
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią kart pod numerem 32 357 00 12. Nasi doradcy sprawdzą co się stało. Proponuję jeszcze sprawdzić czy limit dla płatności internetowych dla Twojej karty jest wystarczający. Możesz go sprawdzić w Moim ING wchodząc w szczegóły karty płatniczej i wybierając opcję "limity transakcyjne".
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |