12-06-2018 23:42
Witam,
jako ze stara karta straciła ważność otrzymałem juz nową i zarazem bardzo ładną pomarańczową kartę Visa debit.
Aktywowałem ją oczywiscie i wszystko by było ładnie i pieknie gdyby nie to ze niemoge zapłacic nią w interncie.
Karta jest wszedzie odrzucana czy to kupno biletu pkp czy to wykupienie hbogo - nieważne co ale jest odrzucana.
Problem o tyle dziwny bo stara działała bez problemu jak tylko nastawiłem limity. W tej zrobilem to samo i ustawilem dzienny limit platnosci kartą w internecie na 2000zl niestety nic to nie dało.
Z góry dziekuje za pomoc
Krzysiek
13-06-2018 23:29
Zależy nam na tym, żeby wyjaśnić dla Ciebie tę sprawę. Przez Społeczność nie mamy jednak wglądu do systemu i nie możemy tego sprawdzić. Prosimy, zadzwoń do nas - 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę. Możesz także wysłać zapytanie po zalogowaniu się do bankowości internetowej (zakładka wiadomości).
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |