12-06-2018 23:42
Witam,
jako ze stara karta straciła ważność otrzymałem juz nową i zarazem bardzo ładną pomarańczową kartę Visa debit.
Aktywowałem ją oczywiscie i wszystko by było ładnie i pieknie gdyby nie to ze niemoge zapłacic nią w interncie.
Karta jest wszedzie odrzucana czy to kupno biletu pkp czy to wykupienie hbogo - nieważne co ale jest odrzucana.
Problem o tyle dziwny bo stara działała bez problemu jak tylko nastawiłem limity. W tej zrobilem to samo i ustawilem dzienny limit platnosci kartą w internecie na 2000zl niestety nic to nie dało.
Z góry dziekuje za pomoc
Krzysiek
13-06-2018 23:29
Zależy nam na tym, żeby wyjaśnić dla Ciebie tę sprawę. Przez Społeczność nie mamy jednak wglądu do systemu i nie możemy tego sprawdzić. Prosimy, zadzwoń do nas - 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę. Możesz także wysłać zapytanie po zalogowaniu się do bankowości internetowej (zakładka wiadomości).
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |