13-09-2022 08:15 | Edytowano: 13-09-2022 08:18
14-09-2022 07:59
Dzień dobry,
trudno mi wyjaśnić dokładną przyczynę odrzuceń Twoich przelewów ekspresowych. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić przelewów.
Zauważyliśmy, że mBank czasami jest tymczasowo niedostępny w przelewach ekspresowych Blue Cash. Na tej stronie możesz sprawdzać dostępność banków w danym momencie https://bluecash.pl/spbc/out
Jeżeli dany bank jest tymczasowo niedostępny to wtedy przelew ekspresowy jest odrzucany.
Jeżeli mBank nie będzie miał żadnej informacji o niedostępności, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub z infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy dany przelew.
Monika
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |