13-09-2022 08:15 | Edytowano: 13-09-2022 08:18
14-09-2022 07:59
Dzień dobry,
trudno mi wyjaśnić dokładną przyczynę odrzuceń Twoich przelewów ekspresowych. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić przelewów.
Zauważyliśmy, że mBank czasami jest tymczasowo niedostępny w przelewach ekspresowych Blue Cash. Na tej stronie możesz sprawdzać dostępność banków w danym momencie https://bluecash.pl/spbc/out
Jeżeli dany bank jest tymczasowo niedostępny to wtedy przelew ekspresowy jest odrzucany.
Jeżeli mBank nie będzie miał żadnej informacji o niedostępności, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub z infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy dany przelew.
Monika
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |