Płatności

Odpowiedz

Komunikat ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’

[ Edytowane ]
Dzień Dobry,
Kolejny raz mam problem z wykonaniem przelewu ekspresowego Elixir na konto w mBank - pojawia się komunikat o odrzuceniu płatności i alert z informacją ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’. Do innych banków nie ma takiego problemu, podobnie z mBank na konto w ING, przelewy Elixir zawsze są realizowane.
W czym jest problem i jak to rozwiązać?
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
vrtvr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (14 644 wyświetleń)

Re: Komunikat ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’

Dzień dobry,
trudno mi wyjaśnić dokładną przyczynę odrzuceń Twoich przelewów ekspresowych. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić przelewów.

Zauważyliśmy, że mBank czasami jest tymczasowo niedostępny w przelewach ekspresowych Blue Cash. Na tej stronie możesz sprawdzać dostępność banków w danym momencie https://bluecash.pl/spbc/out 

Jeżeli dany bank jest tymczasowo niedostępny to wtedy przelew ekspresowy jest odrzucany.

Jeżeli mBank nie będzie miał żadnej informacji o niedostępności, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub z infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy dany przelew.

 

Monika



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (14 594 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak stanu kont po zalogowaniu się

Dzień dobry

Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.

Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.

Można włączyć widok tabeli.

 

Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?

28-12-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o

...

28-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy