Płatności

Odpowiedz

Komunikat ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’

[ Edytowane ]
Dzień Dobry,
Kolejny raz mam problem z wykonaniem przelewu ekspresowego Elixir na konto w mBank - pojawia się komunikat o odrzuceniu płatności i alert z informacją ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’. Do innych banków nie ma takiego problemu, podobnie z mBank na konto w ING, przelewy Elixir zawsze są realizowane.
W czym jest problem i jak to rozwiązać?
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
vrtvr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (19 591 wyświetleń)

Re: Komunikat ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’

Dzień dobry,
trudno mi wyjaśnić dokładną przyczynę odrzuceń Twoich przelewów ekspresowych. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić przelewów.

Zauważyliśmy, że mBank czasami jest tymczasowo niedostępny w przelewach ekspresowych Blue Cash. Na tej stronie możesz sprawdzać dostępność banków w danym momencie https://bluecash.pl/spbc/out 

Jeżeli dany bank jest tymczasowo niedostępny to wtedy przelew ekspresowy jest odrzucany.

Jeżeli mBank nie będzie miał żadnej informacji o niedostępności, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub z infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy dany przelew.

 

Monika



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (19 541 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wydłużenie okresu budowlanego

Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej

...

14-11-2025
Oferta pożyczki

Dzień dobry. Bank przygotował dla mnie ofertę pożyczki. Niestety gdy złożyłam wniosek od razu jest odmowa, że nie spełniam warunków. Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?

14-11-2025
Re: Robot inwestycyjny

Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING w dni robocze od 8:00 - 18:00. Specjaliści od inwestycji wyjaśnią to.

14-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy