Płatności

Odpowiedz

Komunikat ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’

[ Edytowane ]
Dzień Dobry,
Kolejny raz mam problem z wykonaniem przelewu ekspresowego Elixir na konto w mBank - pojawia się komunikat o odrzuceniu płatności i alert z informacją ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’. Do innych banków nie ma takiego problemu, podobnie z mBank na konto w ING, przelewy Elixir zawsze są realizowane.
W czym jest problem i jak to rozwiązać?
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
vrtvr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (10 235 wyświetleń)

Re: Komunikat ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’

Dzień dobry,
trudno mi wyjaśnić dokładną przyczynę odrzuceń Twoich przelewów ekspresowych. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić przelewów.

Zauważyliśmy, że mBank czasami jest tymczasowo niedostępny w przelewach ekspresowych Blue Cash. Na tej stronie możesz sprawdzać dostępność banków w danym momencie https://bluecash.pl/spbc/out 

Jeżeli dany bank jest tymczasowo niedostępny to wtedy przelew ekspresowy jest odrzucany.

Jeżeli mBank nie będzie miał żadnej informacji o niedostępności, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub z infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy dany przelew.

 

Monika


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 185 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Trzymam za Was kciuki.

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Na szczęście nie, z innego banku mamy już dawno odpowiedź, ale różnica w racie jest dość znacząca :/ dlatego się jeszcze łudzimy

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Złożyliście wniosek tylko do jednego banku?

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy