05-12-2019 11:26
24-04-2020 08:15 | Edytowano: 24-04-2020 08:22
05-05-2020 13:24
05-05-2020 13:33
21-05-2020 10:13
Witajcie,
też padłam ofiarą tych oszustów. Niestety, sama zapłaciłam 179,99, chciałam kupić legowisko dla psa, ale do dziś przesyłka nie dotarła. Oczywiście na maile nikt nie odpowiada.
Czy coś z tym da się zrobić? Namierzyć tych ludzi?
16-06-2020 16:07
28-09-2020 23:29
10-11-2020 23:35
Napisz, proszę z jakiej strony dokonałaś zakupu. Mam identyczny przypadek.
21-12-2020 14:55
22-12-2020 18:00
JeepersCreepers, przykro nam, że tak uważasz. Niestety na społeczności nie mamy wglądu do danych w systemie, więc nie mogę sprawdzić Twojego konta i transakcji na nim.
Proszę, napisz do nas w tej sprawie w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69 (infolinia całodobowa). Przyjrzymy się tym płatnościom.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |