05-12-2019 11:26
24-04-2020 08:15 | Edytowano: 24-04-2020 08:22
05-05-2020 13:24
05-05-2020 13:33
21-05-2020 10:13
Witajcie,
też padłam ofiarą tych oszustów. Niestety, sama zapłaciłam 179,99, chciałam kupić legowisko dla psa, ale do dziś przesyłka nie dotarła. Oczywiście na maile nikt nie odpowiada.
Czy coś z tym da się zrobić? Namierzyć tych ludzi?
16-06-2020 16:07
28-09-2020 23:29
10-11-2020 23:35
Napisz, proszę z jakiej strony dokonałaś zakupu. Mam identyczny przypadek.
21-12-2020 14:55
22-12-2020 18:00
JeepersCreepers, przykro nam, że tak uważasz. Niestety na społeczności nie mamy wglądu do danych w systemie, więc nie mogę sprawdzić Twojego konta i transakcji na nim.
Proszę, napisz do nas w tej sprawie w Moim ING lub zadzwoń +48 32 357 00 69 (infolinia całodobowa). Przyjrzymy się tym płatnościom.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |