07-12-2022 14:48
Dzień dobry! Chciałbym zgłosić, iż mama wpłaciła na moje konto darowiznę w 3 osobnych przelewach już prawie 2 tygodnie temu.
Do dziś nie otrzymałem żadnego z tych przelewów (w których tytułem przelewów była - Darowizna, wraz z moimi danymi jak imię, nazwisko i adres jako odborcy).
Czy mógłbym prosić o informacje, dlaczego to tak długo trwa i co jest tego powodem?
Bo nie ukrywam, że to trochę słabo świadczy o Państwa banku, gdy nie ma żadnej informacji od banku i nie wiadomo, co i jak, a przelewów brak. Mam nadzieję, że nie wyparowały one ot tak.
08-12-2022 11:21
Między różnymi bankami zwykle czas księgowania przelewu to 2 dni robocze.
Jeśli do tej pory pieniądze nie wpłynęły na Twoje konto, Twoja mama powinna skontaktować z bankiem, z którego wysłała te przelewy. Tam na podstawie zgłoszenia powinna być wyjaśniona sprawa wraz ze sprawdzeniem poprawności wykonania tych przelewów.
To jest jakiś totalny skandal i nieporozumienie, żeby wycofywać takie funkcjonalności. Robimy dziesiątki transakcji z tą funkcjonalnością każdego miesiąca od lat, jakim trzeba być ignorantem, żeby nag
... 21-05-2025@Franiu To konto mam jako rezerwowe i raczej niezbyt często z niego korzystam. Konto jest darmowe więc najprościej potestować. Z tego co widzę to emSZMAL powinien wspierać ten bank. Ewentualnie zawsze
... 21-05-2025@cougar napisałem "teoretycznie", bo to że bank coś piszę w ofercie nie musi być prawdą, ale nawet półprawdą Aż nie mam jeszcze konta w NEST to nie mogłem tego jak przetestować. Dzięki w takim razie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |