07-12-2022 14:48
Dzień dobry! Chciałbym zgłosić, iż mama wpłaciła na moje konto darowiznę w 3 osobnych przelewach już prawie 2 tygodnie temu.
Do dziś nie otrzymałem żadnego z tych przelewów (w których tytułem przelewów była - Darowizna, wraz z moimi danymi jak imię, nazwisko i adres jako odborcy).
Czy mógłbym prosić o informacje, dlaczego to tak długo trwa i co jest tego powodem?
Bo nie ukrywam, że to trochę słabo świadczy o Państwa banku, gdy nie ma żadnej informacji od banku i nie wiadomo, co i jak, a przelewów brak. Mam nadzieję, że nie wyparowały one ot tak.
08-12-2022 11:21
Między różnymi bankami zwykle czas księgowania przelewu to 2 dni robocze.
Jeśli do tej pory pieniądze nie wpłynęły na Twoje konto, Twoja mama powinna skontaktować z bankiem, z którego wysłała te przelewy. Tam na podstawie zgłoszenia powinna być wyjaśniona sprawa wraz ze sprawdzeniem poprawności wykonania tych przelewów.
Proszę, spróbuj jeszcze raz wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną w tych przeglądarkach zaznaczając opcję "od samego początku" oraz sprawdź, czy na pewno wersje przeglądarek są zaktualizowane. Jeś
... 22-03-2025To być tam wymusza ciemny system, niektóre aplikacje tak się przestawiają. ING niestety nie chce. Nie szperałem w ustawieniach. Za to widziałem, że mbnak giełda ma możliwość zmiany motywu. W niej ładn
... 21-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |