31-03-2020 07:33
01-04-2020 07:53
Opłatę za przelew ekspresowy pobieramy tylko jak go dokonasz. Jeśli nie wykonywałaś go ponownie, a widzisz w Historii prowizję, to skontaktuj się z nami na jeden z poniższych sposobów:
- napisz do nas Wiadomość przez Moje ING,
- napisz do nas na czacie w Moim ING,
- zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69.
Sprawdzimy z czego wynika taka opłata i jakiego przelewu dotyczy.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |