31-03-2020 07:33
01-04-2020 07:53
Opłatę za przelew ekspresowy pobieramy tylko jak go dokonasz. Jeśli nie wykonywałaś go ponownie, a widzisz w Historii prowizję, to skontaktuj się z nami na jeden z poniższych sposobów:
- napisz do nas Wiadomość przez Moje ING,
- napisz do nas na czacie w Moim ING,
- zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69.
Sprawdzimy z czego wynika taka opłata i jakiego przelewu dotyczy.
Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.). Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a
... 07-01-2025Witam, 2 stycznia złożyłem dyspozycje wypłaty drugiej ostatniej transzy kredytu. Wiem że trwa to maksymalnie 10 dni roboczych, ale może macie jakieś doświadczenia że dosłaliście wypłatę szybciej? Ile
... 07-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |