31-03-2020 07:33
01-04-2020 07:53
Opłatę za przelew ekspresowy pobieramy tylko jak go dokonasz. Jeśli nie wykonywałaś go ponownie, a widzisz w Historii prowizję, to skontaktuj się z nami na jeden z poniższych sposobów:
- napisz do nas Wiadomość przez Moje ING,
- napisz do nas na czacie w Moim ING,
- zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69.
Sprawdzimy z czego wynika taka opłata i jakiego przelewu dotyczy.
Dzień dobry mam pytanie, otóż w czerwcu kończy mi się ważność dowodu osobistego.
W zeszły piątek złożyłem wniosek o wydanie nowego i zapewne potrwa to 30dni.
Czy w tym czasie mogę założyć konto OKO BONU
... 28-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |