Odpowiedz

Blokada środków na karcie

Witam serdecznie.

Mam dość skomplikowaną sytuację i proszę o radę osoby bardziej doświadczone.

 

1. Około 3 tygodnie temu zapłaciłem w sklepie internetowym za telewizor kartą debetową wydaną do mojego konta, na środki została nałożona blokada.

2. 8 dni później blokada została zwolniona i środki "wróciły" na moje konto mimo że ani ja, ani sklep nie anulowaliśmy zamówienia

10. 13 dnia od momentu złożenia zamówienia sklep wysłał do mnie kupiony telewizor za który w dalszym ciągu nie pobrał pieniędzy

 

Niestety podczas otwierania paczki przy kurierze okazało się że styropian (a więc i pewnie telewizor) jest mocno uszkodzony, spisałem z kurierem protokół szkody, kurier zabrał telewizor i pojechał.

 

Dzisiaj mija 15 dzień od kiedy sklep zajął środki na moim koncie, telewizor jeszcze nie dotarł do sklepu, a sklep nie pobrał też pieniędzy ode mnie.

 

Czytałem na tym forum że sklep nawet po zdjęciu przez bank blokady może później pobrać środki, ale nikt nie napisał czy sprzedawca ma takie prawo bezterminowo czy warunkuje to jakiś przedział czasowy?

 

Pytam bo kupiłem już inny telewizor w innym sklepie i dla mnie sprawa jest zamknięta ja nie mam telewizora - sprzedawca pieniędzy, i chciałbym żeby tak zostało, ale to uprawnienie sprzedawcy do obciązenia mojego rachunku mnie trochę niepokoi

Odpowiedz
0 Lajków
GrzegorzM
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 581 wyświetleń)

Re: Blokada środków na karcie

Podczas płatności kartą, nakładamy blokadę i czekamy 8 dni na informację ze sklepu, czy płatność przebiegła prawidłowo. Jeśli nie dostaniemy takiej informacji, zdejmujemy blokadę. W każdej chwili sklep może wysłać do nas prośbę o ponowne obciążenie konta. W opisanej sytuacji, sugeruję kontakt ze sprzedawcą, aby wyjaśnić sprawę. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 521 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy